czwartek, 20 lutego 2014

insonnia e una coperta calda...




Sylwia: Blog miał być nie tylko o modzie. A tu drugi post i co? 

Agnieszka: Trzeci będzie, o czym innym… Nie marudź tylko opowiadaj o stylizacji. 

Sylwia: A Ty od razu prosto z mostu. Ja tu chciałam jakoś romantycznie zacząć z polotem, pasją.
Agnieszkę zatkało;) 

Sylwia: Po twojej minie widzę, że muszę odrzucić moją cudowną wizję. Stylizacja jest bardzo na czasie: warstwy i oversize. Możecie je zobaczyć w czasopismach o modzie i licznych blogach. Chciałam by nasza stylizacja była elegancka i kobieca. Dlatego płaszcz Hit sezonu (wyczytałam w Elle) jest założony tak by podkreślał talię i nogi. 

Agnieszka: Powiedz coś o mojej czapce z woalką, którą zrobiłaś. 

Sylwa: Zaczekaj moim dziełem pochwalę się na końcu. Chciałabym opowiedzieć o sukience. Dla mnie to ideał, pasuje do każdej figury. Nabyłam ją w zaawansowanej ciąży i czułam się w niej super. Dodatki mogą z niej uczynić sportowy bądź elegancki look. Pora roku nie jest dla niej przeszkodą. Sprawdza się też znakomicie po ciąży i dla Pań o pełniejszych kształtach;). Poczułam się jak Horodyńska tudzież Jacyków. 

Agnieszka: Masz racje gadasz tak dużo jak oni. A jedno zdjęcie mówi więcej niż 1000 słów… 

Sylwia: A czapka? 

Agnieszka: Ok, ale masz na to tylko 10 słów 

Sylwia: Tylko 10? 

Agnieszka: już 8.

Sylwia: Czapka jest zrobiona przeze mnie, broszka to połączenie czarnej woalki i sutaszowej broszki, wszystko zrobiłam sama inspirując się kolekcją Jil Sander. 

Agnieszka: Widzę, że masz problemy z liczeniem do 8. Więc ja dodaję zdjęcia, bo boję się, że nie skończysz…











 





 koc:Tassious, sukienka: By Insomnia, buty: Mango, torba: iwonabielawska, czapa: Sylwia