piątek, 19 czerwca 2015

Belle Agnes...


Sylwia: Dawno nas nie było. I nie mam pojęcia czy nie wracamy na jednorazowy wpis… Wpis bardzo wyjątkowy ale o tym później. Wiele się przez ten rok zmieniło. Ja wróciłam do pracy i swoich projektów. Aga ma dużo fotograficznej pracy. Okazało się że mamy coraz mniej czasu na bloga, a właściwie tego czasu nam brak.I co prawda za tydzień już wakacje i u mnie czasu będzie więcej, ale u Agnieszki czas skurczy się praktycznie do zera. Co będzie z blogiem nie wiadomo. Może będziemy wpadać tu na chwilę, bo trochę tęsknimy.
Ale już nie przynudzam i przedstawiam wam kogoś wyjątkowego. Dziś na zdjęciach wyjątkowa modelka Agnieszka. Jest to świetna dziewczyna, która  w tym roku wzięła udział w imprezie Rewolucja na obcasach – to miesięczna metamorfoza wyglądu. Impreza którą organizujemy z Agnieszką (moją siostrą) od dwóch lat. Oprócz tego że organizujemy imprezę ja stylizuje dziewczyny, a Aga robi zdjęcia.
Nasza modelka ma na sobie uszyte na miarę spodnie i bluzkę. Razem z panią krawcową zresztą też Agnieszką (jak mam pisać tekst o 3 Agnieszkach, żeby wiadomo było o kim piszę?), wymyśliłyśmy plan działania i oto jego efekt. 















Modelka: Agnieszka Maciejewska, Stylizacja i make up: Sylwia Piekarska, Krawcowa: Agnieszka Orzechowska, foto: Agnieszka Wysocka, wnętrze: Karczma Kaktusik.