środa, 11 czerwca 2014

giallo auto...






Sylwia: No i nareszcie mamy nowy wpis. Trochę to trwało…
Agnieszka: Ale mamy przecież usprawiedliwienie. Nasz projekt Rewolucja na obcasach zajmował naprawdę dużo czasu.
Sylwia: No tak, to prawda. Teraz jednak bierzemy się do pracy i postaramy się pisać regularnie. Chociaż nie wiem czy będzie to łatwe, ponieważ u mnie lato: wakacje, drinki z palemką, malowanie paznokci. A u Ciebie fotograficzny sezon w pełni: wesela, chrzciny, sesje, itp. itd.
Agnieszka: Wiesz. Kto co lubi.
Sylwia: No ja lubię drinki z palemką. Najlepiej w dobrym towarzystwie.
Agnieszka: Jak to augustowska celebrytka. Myślę że bardziej od twoich wynurzeń ludzie czekają na zdjęcia.
Sylwia: Widzę że zazdrościsz! Ale dobrze. Chwila prawdy o stylizacji. Główną rolę gra żółty samochód marki porsche, choć przez chwile myślałam że to bmw…
Agnieszka: No pięknie. Tata nie byłby zadowolony, Bigos również. Poza tym przypomniało mi się że przecież uruchomiłaś nowy projekt Piekarska Stylistka Osobista. Może Panie które chcą się poddać metamorfozie będą waliły drzwiami i oknami. A jeśli nawet nie, to jak znam twojego synka to rozrywek innych niż drinki Ci nie zabraknie…
Sylwia: Oj tam, oj tam. Znajdę czas na wszystko. W końcu jestem kobietą pracującą i żadnej pracy się nie boję. Dobra daję zdjęcia bo się zanadto rozgadałyśmy.













 spódnica i okulary: TROLL,trampki: Converse
 foto. Aga Wysocka